Szablony raportów

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Narzędzie Szablony raportów służy do zarządzania szablonami raportów. W zakładce znajdują się wszystkie szablony dostępne dla administratora gminnego. Szablony raportów to pliki z rozszerzeniem *.rtf, które można edytować za pomocą edytora tekstu (np. Microsoft Word, LibreOffice, OpenOffice, itp.). Istnieją dwie kategorie szablonów raportów – centralne, dostarczone wraz z aplikacją oraz lokalne – zmodyfikowane szablony raportów centralnych utworzone dla danej gminy przez administratora lokalnego. Nie można usunąć szablonów centralnych – są to szablony predefiniowane, na ich podstawie są tworzone szablony lokalne. Administrator gminny może dodawać nowe szablony raportów - przycisk Dodaj, modyfikować istniejące - przycisk Modyfikuj, usuwać - przycisk Usuń lub pobierać plik z szablonem raportu - przycisk Pobierz.

Administrator lokalny może wskazać domyślny szablony dla każdego typu raportu. Szablon ten, będzie domyślnie wybierany podczas generowania dokumentu:

z zakładki Raporty
z zakładki Zawiadomienia oczekujące
po dodaniu nowego punktu adresowego
po modyfikacji punktu adresowego
podczas generowania raportu wychodząc z formularza informacji o obiekcie w zakładce Mapa