Dodawanie szablonu raportu

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Aby dodać szablon raportu należy wybrać przycisk Dodaj, spowoduje to uruchomienie okna.

W polu Rodzaj szablonu administrator gminny wskazuje na rozwijanej liście rodzaj szablonu raportu. Dostępne szablony raportów:

Informacja o punkcie adresowym – raport przedstawiający szczegółowe informacje o punkcie adresowym,
Raport rozbieżności PRNG - raport przedstawiający nazwy występujące w słowniku EMUIA, których brak w słowniku PRNG,
Raport rozbieżności TERYT – raport przedstawiający miejscowości i ulice występujące w słowniku EMUIA, których brak w słowniku TERYT oraz miejscowości i ulice występujące w słowniku TERYT, których brak w słowniku EMUIA,
Rejestr zawiadomień,
Rejestr zaświadczeń,
Spis spraw,
Wykaz miejscowości gminy,
Wykaz punktów adresowych gminy,
Wykaz punktów adresowych miejscowości,
Wykaz ulic gminy – lista obiektów typu ulica, rondo, plac - zewidencjonowanych w aplikacji w danej gminie,
Wykaz ulic miejscowości,
Zawiadomienie o ustaleniu numeru porządkowego budynku,
Zawiadomienie o utworzeniu lub aktualizacji ulic,
Zawiadomienie o zmianie numeru porządkowego budynku,
Zaświadczenie o numerze porządkowym budynku,
Zestawienie nowo nadanych i zmienionych numerów porządkowych.

Następnie administrator gminny dodaje plik szablonu raportu – w tym celu naciska przycisk Wybierz pliki w wyświetlonym oknie wybiera plik z rozszerzeniem rtf. Po zaznaczeniu pliku administrator gminny naciska przycisk Otwórz w celu załączenia pliku szablonu raportu. Pole Nazwa pliku zostaje automatycznie uzupełnione na podstawie nazwy pliku.

Użytkownik zatwierdza dodanie pliku klikając w przycisk Zapisz. Po dodaniu pliku pojawia się okno z informacją.