Wysłanie wniosku o dodanie nowego użytkownika

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Przycisk Nowy użytkownik przenosi do formularza rejestracji nowego użytkownika na szynie Geoportal2.

Pojawia się zakładka formularza, zawierająca następujące pola (pola obowiązkowe są oznaczone czerwonymi gwiazdkami):

Typ czynności – pole określające, jakiej czynności dotyczy formularz. W tym przypadku pole jest automatycznie uzupełniane czynnością: Rejestracja.
Login – pole, w którym można wpisać sugerowany login dla rejestrowanego użytkownika.
Rola – pole, w którym należy wskazać jaką rolę będzie miał przypisany rejestrowany użytkownik. Do wyboru są następujące role:
oAdministrator lokalny,
oUżytkownik lokalny,
oObserwator lokalny,
oWymiana danych EZD.
TERYT – pole z kodem TERYT gminy, uzupełniane autoamtycznie.
Imię – imię rejestrowanego użytkownika.
Nazwisko – nazwisko rejestrowanego użytkownika.
Email – adres email rejestrowanego użytkownika.

Pole Uwagi jest w formularzu rejestracji niedostępne.

Po wypełnieniu formularza administrator naciska przycisk Wyślij żeby przesłać formularz do serwisu zgłoszeniowego Service Desk. O poprawnym przesłaniu wniosku informuje komunikat.

Po utworzeniu zgłoszenia w systemie Service Desk jego monitorowaniem zajmuje się administrator centralny aplikacji EMUiA. Po zarejestrowaniu użytkownika, administrator centralny przesyła gminie dane logowania (login i hasło) użytkownika.