Wysłanie wniosku o aktualizację użytkownika

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Żeby przygotować wniosek o aktualizację danych użytkownika należy wskazać użytkownika w tabeli i wybrać przycisk edycji.

Pojawia się okno wyboru typu czynności, w którym należy wskazać czynność: Aktualizacja.

Następnie pojawi się okno formularza.

W formularzu wniosku o aktualizację danych użytkownika należy wypełniać tylko te pola, które odnoszą się do danych, które mają być zaktualizowane. Na przykład, chcą zaktualizować nazwisko użytkownika, w formularzy powinno być uzupełnione pole Nazwisko. Dodatkowo, w polu Uwagi zawsze należy podać adres email użytkownika (ten sam, który był podany przy rejestracji) – jest to element weryfikacji użytkownika.

Po wypełnieniu formularza administrator naciska przycisk Wyślij żeby przesłać formularz do serwisu zgłoszeniowego Service Desk. O poprawnym przesłaniu wniosku informuje komunikat.

Po utworzeniu zgłoszenia w systemie Service Desk jego monitorowaniem zajmuje się administrator centralny aplikacji EMUiA.