SCHEMAT POSTĘPOWANIA: GENEROWANIE ZAWIADOMIEŃ.
W zakładce Oczekujące zawiadomienia użytkownik ma możliwość wygenerowania zawiadomień dla zaktualizowanych punktów adresowych. Proces tworzenia zawiadomień dla zaktualizowanych punktów adresowych dotyczy sytuacji, gdy zmianie uległa ulica lub miejscowość i w efekcie należy wygenerować zawiadomienia o tej zmianie. System sam tworzy listę punktów adresowych, dla których należy wysłać zawiadomienie. Użytkownik ma możliwość przeglądania listy i szybkiego generowania zawiadomień.
Użytkownik może filtrować zawiadomienia z listy po dacie modyfikacji. W tym celu wskazuje zakres daty modyfikacji (od, do), następnie wybiera przycisk Filtruj. Naciśnięcie przycisku Wyczyść kasuje kryteria filtrowania.
Aby wygenerować zawiadomienie, należy wybrać z listy oczekujące zawiadomienie, następnie wskazać odpowiedni szablon i kliknąć przycisk Generuj.
Podczas generowania raportu zostanie wyświetlony komunikat:
Użytkownik może pobrać dokument (wybór przycisku Pobierz) lub przejść do jego edycji (wybór przycisku Edytuj):
W przypadku wyboru edycji dokumentu, zostanie wyświetlone okno Edytuj. Edycja dokumentu została opisana w rozdziale Raporty.