Narzędzie można uruchomić kliknięciem lewym przyciskiem myszy w ikonę Komunikaty. Pojawi się okno umożliwiające obsługę komunikatów wyświetlanych automatycznie po zalogowaniu się do aplikacji EMUiA. Użytkownik może zaznaczyć opcję Nie wyświetlaj komunikatów znajdującą się w lewym dolnym rogu okna, co spowoduje, ze po ponownym zalogowaniu do aplikacji okno komunikatu nie będzie wyświetlane. Okno z komunikatami pojawi się ponownie po wprowadzeniu przez administratora centralnego nowego komunikatu lub aktualizacji komunikatu już istniejącego nawet, jeżeli użytkownik zaznaczył wcześniej checkbox
.
Aby dodać komunikat w oknie Komunikaty należy:
1. | Należy kliknąć przycisk ![]() |
2. | W oknie Komunikat należy wpisać treść komunikatu. |
3. | Wybór należy zatwierdzić przyciskiem ![]() |
4. Komunikat zostaje dodany, będzie widoczny po zalogowaniu się do aplikacji EMUiA.
Aby zmodyfikować treść komunikatu należy:
1. | Kliknąć w wybrany rekord. |
2. | Następnie kliknąć przycisk ![]() |
3. | W oknie Komunikat należy zmodyfikować treść komunikatu. |
4. | Wybór należy zatwierdzić przyciskiem ![]() |
5. | Aby usunąć komunikat należy kliknąć przycisk ![]() |