Auto raporty

Home Topic  Previous Topic  Next Topic  Print this Topic

Przycisk Auto raporty w zakładce Administracja służy do konfiguracji automatycznego wysyłania raportu „Zestawienie nowo nadanych i zmienionych numerów porządkowych” na wskazany adres e-mail.

 

 

Formatka umożliwia zdefiniowanie następujących parametrów (pola obowiązkowe oznaczono gwiazdką):

1.Włączenie/ Wyłączenie automatycznego wysyłania raportu – zapisanie tego ustawienia powoduje przełączenie funkcji automatycznego wysyłania raportu w tryb aktywny, bądź nieaktywny.
2.Data rozpoczęcia – określenie momentu, w którym zostanie wygenerowany i wysłany pierwszy raport. Domyślnie jest to aktualna data. Raport jest generowany na koniec wskazanego dania, na godz. 23:59.
3.Częstotliwość (w dniach) – określenie jak często ma być wysyłany raport. Domyślnie jest to 30 dni.
4.Adres e-mail odbiorcy – adres e-mail na jaki ma być wysyłany raport.
5.Włączenie wysyłania kopii wiadomości – zapisanie tego ustawienia powoduje włączenie/wyłączenie wysyłania kopii wiadomości.
6.Wyślij kopię wiadomości na adres e-mail – adres e-mail na który ma być wysyłana kopia wiadomości.
7.Treść wiadomości e-mail – treść wysyłanej wiadomości. W treści można wykorzystać następujące znaczniki:

#raport_nazwa# - nazwa raportu,

#raport_okres# - okres dla którego został wygenerowany raport,

#raport_uzytkownik# - nazwa użytkownika.

Po poprawnym wypełnieniu wszystkich pól należy potwierdzić ustawienia przyciskiem . Raport zostanie wygenerowany i wysłany zgodnie z ustawioną konfiguracją.